A rendelőnkben átadott kezelésekre, fogművekre, anyagokra az aktuális standard szerint elfogadott, illetve egyedileg megszabott garanciát vállalunk. Általában adott termék garanciák:

• ragasztott fém-kerámia pótlásokra (korona, híd, inlay): 1 év,

• teljes kivehető fogpótlásokra (protézisek): 1 év,

• részleges kivehető fogpótlásokra: 1 év,

• a garancia keretben vállaljuk: ha a fenti fogmű rendeltetésszerű használat mellett le-, vagy eltörik, meglazul,  megreped, elszíneződik, ingyenesen

helyreállítjuk, megjavítjuk vagy kicseréljük azt,

• prémium kategóriás implantátum termékgaranciája: 10 év,

• standard kategóriás implantátum termékgaranciája: 5 év.

A garancia érvényesítésének további feltétele, hogy Ön:

• fogait megfelelően ápolja, a kezelőorvosa által ismertetett szájhigiéniás előírásokat folyamatosan betartja,

• kezelőorvosa által előírt ingyenes ellenőrzéseken (3 havonta, 6 havonta vagy évente) rendelőnkben megjelenjen,

• legkésőbb 30 napon belül elvégeztesse azokat az állapotfenntartó kezeléseket (pl.: fogkő-eltávolítás, protézis alábélelés), amelyeket kezelőorvosa

javasol.

A garancia azonban nem terjed ki:

• a kezelést követően kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra, fogbetegségekre, és azok  következményeire,

• extrém igénybevétel (éjszakai fogcsikorgatás, fogszorítás) következtében kialakult károsodásokra,

• rendellenes használatból eredő károsodásokra, baleseti fogmű-sérülésre, a fogművek azon károsodásokra, amelyeket más, nem rendelőnkben

dolgozó személy (pl.: fogorvos, fogtechnikus) már javítani próbált,

• az orvosi munkadíjra.